تاريخ : جمعه 4 / 11 / 1391برچسب:, | 18:41 | نویسنده : افلاطون-امیر-بهزاد

Boilsoft Video Splitter 7.02.1 نرم افزاری جهت ویرایش و برش و چسباندن آسان فایل های چند رسانه ای می باشد. اگر شما نیز به دنیال نرم افزاری جهت برش فیلم های حجیم خود هستید ما به شما عزیزان نرم افزار کاربردی Boilsoft Video Splitter را پیشنهاد می نمائیم. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید فایل های خود را برش داده و یا آنها را بهم بچسبانید. این نرم افزار دارای قابلت های زیادی هم چون امکان تبدیل فایل های برش داده شده ، پتشیبانی از Drag & Drop ، امکان ذخیره سازی برای درایو های قابل حمل ، عدم استفاده بیش از اندازه از منابع سیستم ،رابط کاربری ساده و … می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 / 11 / 1391برچسب:, | 18:20 | نویسنده : افلاطون-امیر-بهزاد

شما می توانید سولات خود را در مورد رایانه در وبلاگ جدید گروهمان بپرسید سوالات شما در صفحه ی اصلی نشان داده خواهد شد.

www.peachsaxt.loxblog.com



تاريخ : شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:, | 22:12 | نویسنده : افلاطون-امیر-بهزاد

AusLogics BoostSpeed 5.5.1.0 نرم افزاری مطمئن و پیشرفته جهت افزایش سرعت سرعت سیستم می باشد. به دلایل مختلف سیستم های کامپیوتری میتوانند سنگین شده و سرعت بوت و سرعت پردازش انها پائین بیاید! از این روز کاربران به دنیال نرم افزار های مختلف جهت افزایش سرعت و بهینه سازی سرعت خود هستند. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا سیستم خود را به آسانی بهینه سازی کرده و سرعت ان را افزایش دهید، این نرم افزار بطور خودکار بعد از اجرا ارور های احتمالی ویندوزتان را رفع کرده ، درایو ویندوز و سایر درایو های هارد دیسکتان را بررسی و پاک سازی می نماید و هر عاملی که به هر نحوی باعث افت سرعت سیستم شما می شود را برطرف می سازد. از جمله قابلیت های این نرم افزار ، امکان یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاک سازی فایل های اضافی ، بهینه سازی ریجستری ، مسدود سازی تبلیغات اینترنتی برای بارگزاری بالا صفحات وب ، جلوگیری از ورود Spyware ها و … می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:, | 22:1 | نویسنده : افلاطون-امیر-بهزاد

SwiftDog NetScream 1.10.22.2012 نرم افزار فوق العاده قدرتمندی است که می تواند سرعت اتصال شما به اینترنت را تا حد بسیار زیادی بهینه و افزایش دهد و نیازی به ترفند سرعت اینترنت نیست.با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار اینترنت در استفاده از اینترنت ماهواره ای نیز به طور قابل توجهی سرعت اینترنت شما را افزایش خواهد داد. منظور از افزایش سرعت اینترنت تنها افزایش سرعت لود نیست، بلکه سرعت بارگذاری و دانلود اطلاعات و همچنین آپلود یا ارسال اطلاعات در رایانه ی شما افزایش چشم گیری خواهد داشت. این نرم افزار هوشمند بوده و به طور خودکار با نوع مودم شما و یا هر راه ارتباطی که با اینترنت داشته باشید تنظیم شده و شروع به بهینه سازی عمل اتصال می نماید و سرعت شما را افزایش می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است سرعت شبکه محلی مرتبط با رایانه ی شما را افزایش دهد. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهمی است و تنظیمات آن سریع و در عرض چند ثانیه صورت می گیرد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار NetScream:
- ایجاد تغییرات مستقیم بر روی رجیستری سیستم و فایل های سیستم برای افزایش سرعت اینترنت و دانلود
- تشخیص و تنظیم خودکار نرم افزار با مودم و یا راه ارتباطی دیگر شما
- سازگار با تمام انواع مودم ها از جمله Dial-up, DSL, ADSL, Cable, ISDN
- سازگار با ارتباط های ایجاد شده از طریق ماهواره و اینترنت ماهواره ای
- افزایش زیاد و چشم گیر سرعت اینترنت و همچنین سرعت شبکه محلی مرتبط
- رابط کاربری ساده و بسیار قابل درک و تنظیمات سریع و آسان نرم افزار
- افزایش چشم گیر سرعت لود صفحات وب
- سازگار با اکثر نسخه های ویندوز از جمله Windows 7, Vista, XP, 2008, 2003, 2000
- و …

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:, | 16:8 | نویسنده : افلاطون-امیر-بهزاد

Ashampoo Photo Optimizer 5.3.0 قادر است تا به شما در زمینه ی ویرایش تصاویر کمک کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی عکس و یا عکسهای مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس اقدام به انجام ویرایشهای دلخواه بر روی آن نمایید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در تنظیم رنگ تصاویر و ایجاد افکت های مختلف بر روی آن است به طوری که شما می توانید توسط این نرم افزار عکس رنگی خود را به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید و یا رنگ آن را تغییر دهید. یکی از قابلیت های بسیار عالی این نرم افزار امکان از بین بردن قرمزی رنگ چشم در عکس است در واقع شما با کمک این قابلیت می توانید عکس هایی را که با دوربین عکاسی خود گرفته اید و در آنها قرمزی رنگ چشم دیده می شود را بر طرف کنید تا زیباتر شوند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان چرخش تصاویر در زاویای مختلف و نیز امکان بزرگنمایی تصاویر اشاره کرد.

جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب